تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آذر 1399 - 19:11
کد خبر : 83029

پویش فرهنگی آموزش و پرورش در بزرگداشت پرستاران فداکار در گیلان

پویش فرهنگی آموزش و پرورش در بزرگداشت پرستاران فداکار در گیلان

جارستان به نقل از ایرنا؛ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان از راه اندازی پویش پرستار فداکار با محوریت گرامیداشت پرستاران شهید در مبارزه با ویروس کرونا این استان خبر داد. جمیل غریب روز دوشنبه اظهار داشت: این پویش به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار از سوی

جارستان به نقل از ایرنا؛ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان از راه اندازی پویش پرستار فداکار با محوریت گرامیداشت پرستاران شهید در مبارزه با ویروس کرونا این استان خبر داد.

جمیل غریب روز دوشنبه اظهار داشت: این پویش به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان راه اندازی شده است.

وی افزود: دانش آموزان و فرهنگیان می توانند آثار خود را در بخش های شعر، داستان، عکس، طراحی، پوستر، نماهنگ، دکلمه و تولید محتوا از طریق شبکه شاد به مدیران یا معاونان پرورشی مدارس ارسال کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان بیان داشت: دانش آموزان و فرهنگیان علاقمند برای شرکت در این پویش تا چهارم دی “ماه آینده” فرصت دارند.

استان گیلان دارای افزون بر ۳۶۸ هزار دانش آموز است.

ناهید نوشاد، تهمینه ادیبی، نرجس خانعلی زاده، غلامرضا وثوقی کیا، شهربانو جعفری و علی شیخ مرادی از پرستاران فداکار استان گیلان، در جریان بیماری کرونا جانشان را از دست دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.